fredag 19. november 2010

FML

Det er jo så in å hate livet sitt for tiden at jeg må bare hive meg på trenden mens den ennå er hot. Ikke at det er så vanskelig, det er jo eksamenstid og jeg river meg i håret og gråter meg i søvn.

Hadde eksamen i går og det gikk IKKE bra. Vil ikke snakke om det, da hopper jeg foran en buss. Gleder meg så sykt til å dra hjem til jul. Da skal jeg se masse film, spise god mat, drikke usaklige mengder med øl og bare være generelt lat. Så kommer Erik på besøk i romjula og vi kan gjøre alt det sammen. Og kanskje gå en tur så han får se hvor fantastisk flott Kirkenes er.

Vi var i Oslo i helga, da gjorde vi omtrent det. Og så vi Lissie på Rockefeller!


Jævli bra dame!

På tur oppdaget jeg to nye folketyper jeg gjerne skulle sett utryddet.
Hva i faen er greia med å stille seg til venstre i rulletrappa? Er du gjennomført ond og vil at folk som er sent ute skal miste flyet sitt? Eller er du bare for dum til å se at det er et jævla system? Så en fyr som kom løpende opp trappa og ble stoppa på midten. Jeg syns oppriktig synd på han.
Ellers hater de som forsinker sikkerhetskontrollen på flyplasser. Har du aldri flydd før eller var siste gang i 1995? Gå og dø.

1 kommentar:

Hva føler du nå?