fredag 26. november 2010

Alene hjemme

Holder på å kjede meg ihjel. Alle de jeg bor sammen med er bortreist og Erik er på jobb. Jeg har jo selvsagt ingen venner. Derfor sitter jeg alene hjemme og kjeder meg!

Har sett alle episodene av Trekant og Radioresepsjonen, og Nytt på nytt selvsagt. Og da er det strengt tatt ikke mer det er verdt å se på. Ja, har flere kanaler enn NRK, men som den kommunisten jeg er, holder jeg meg til statskanalen.

Spilte The Sims 3 i dag for første gang siden sommerferien. Det er en like stor skuffelse hver gang. Må ha en ny expansion pack hver dag hvis jeg skal synes det er morsomt i mer enn to timer. Spilte vel i 3-4, og er ja, skuffa.

Influensabihulebetennelseetellerannet har jeg også. Tett i hodet, nesa, vondt i halsen og hodet. Er i tillegg ganske kvalm. Og jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke kan jobbe. Tips til arbeidsgiver: Ikke send din beste selger på Rally Norge når du er kronisk underbemannet. Sats heller ikke på at jeg skal ofre livet mitt for deg. Jeg betyr mer for meg selv enn det jobben min gjør. JEG HAR ET LIV. Et lite og ubetydelig et, men fortsatt.


Anyway, jeg kjeder meg. Ingen ville sitte barnevakt i dag. Nå må jeg lage min egen kveldsmat og legge meg selv. Så utrolig trist.

2 kommentarer:

  1. Det årner seg! Nå er det ny dag! Hadde du bodd i Bergen, evt. jeg i Tromsø, hadde jeg barnevakta deg når som helst. På en betingelse: at vi hadde spiste taco.

    SvarSlett
  2. Taco <3
    Kanskje jeg skal overtale Erik til å lage det til meg i dag. God idé!

    SvarSlett

Hva føler du nå?