mandag 4. oktober 2010

Skrivesperre

Sitter på universitetet og sliter med et arbeidskrav. Det er nå jeg skjønner hvorfor jeg skulle skrive mye på videregående. Skulle vel og merke, jeg skrev nesten ingenting. Hadde ansvarsfølelsen tatt tak i meg tidligere hadde jeg kanskje vært litt flinkere.
Det er derfor jeg må skrive litt her nå, dette er ikke vanskelig.

Hadde den trivelige kveldsmaten i går sammen med de andre i kollektivet, og Erik og Eivind selvsagt. Kristine Marit hadde bursdag på lørdag, så Charlotte lagde pai og rundstykker og jeg og Erik stekte vafler. Jeg var så mett i går at jeg trodde jeg skulle sprekke. Før kveldsmaten var jeg hos Erik og spiste en heftig elgmiddag med han og Lasse. Også spiste vi egg og bacon med stekt tomat og brie til frokost. Her lider vi ingen nød.

Var for øvrig på jobb på Driv på lørdag, det var gøy.

Må klage litt også. På torsdagkvelden følte jeg meg skikkelig dårlig, og på fredag sto jeg så vidt opp. Var i bedre form på lørdag, men halsen min gjør ennå vondt i dag. Har hvite prikker på mandlene, noen som kan fortelle meg hva det betyr? Du trenger ikke si noe, jeg har internett.

Skal se Marius, Geir-Ove, Stian og Robin spille på Driv i dag. John Devil kaller de bandet sitt for tiden, det blir gøy! Bare å komme (det er gratis)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva føler du nå?