mandag 27. september 2010

Jeg hater folk som går sakte foran meg!

Herlighet! Lang dag!

Hvorfor i huleste er det slik at folk må begynne på jobb kl. 08.00 om morgenen? Vet du at det betyr at man må stå opp umenneskelig tidlig? Jeg har forresten ikke jobb kl. 08.00 om morgenen, men jeg sto opp tidlig likevel. Siden jeg først var oppe, dro jeg like greit på universitetet for å gjøre noe fornuftig. Var faktisk sykt effektiv i en hel time. Så halvsov jeg på forelesning, bibliotek og seminar resten av dagen.
Har vi lært noe? Ja: Ikke stå opp ugudelig tidlig for å være flink student.

Hvorfor dro jeg ikke hjem? Fordi på mandager trener jeg på Kraft fra kl 17.30, og det går jeg ikke glipp av ass!

Dette innlegget har ingenting med tittelen å gjøre forresten, måtte bare få det ut. Kan utbrodere det senere, etter at jeg har drept noen som går sakte foran meg.

Jeg er sliten, Erik har reist til Trondheim, har masse obligatorisk undervisning i morgen jeg ikke har forberedt meg på, har ingen grunn til å være våken, god natt!

Her er forresten er fint bilde av yndlingsmummikoppen min:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva føler du nå?