mandag 9. august 2010

Sommerferie - The End

Det er vel bare å innse at to måneder med daffing, soling, seiling, shopping og FRI er slutt. I morgen begynner livet, studentlivet. Jeg gleder meg! Med Patti Smith på øret må jeg oppsummere ferien, den første ferien med fri siden jeg var 15 år.

Tok meg ekstra fri slik at jeg og Signe kunne kjøre sørover med Geir-Ove og Robin. Jævli artig! Det er pilotbriller som gjelder. I København var det Lagkagehuset og moskuskjøtt som gjaldt, og cider da selvsagt. Skal bo i København en gang.
Seilturen var jo en drøm. Det er sjelden jeg er i godt humør i en uke i strekk, men det skjedde altså! (Bortsett fra da jeg var redd for at Nicolai skulle bli sint fordi jeg seilte Independence på grunn.) Signe har to herlige bestemødre som lager god mat. Buktafestivalen gikk over all forventning! Ingen sommer uten kongekrabbe i Jarfjord, med like godt selskap som alltid. Heller ingen sommer uten nachspiel i Parkveien 16. Jeg har dokumentert både spritmelonen og at Jonas ble skamklipt. Lenge leve nachspiel! Ellers har jeg sovet lenge, sola meg, drukket kaffe, fiska og festa.

Nå er det slutt, passer bra at det regner.

 
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. du er flink å skrive håper alt er bra med deg her er alt bare bra tina og espen og onkel brynjar og emill og Therese har vært på besøk her i jarfjord. Tina og Espen var på fiske tur æ så på film filmen heter myseriet i måne dalen den var en god film den må du se en gang. Therese kjører til oslo i morgen. Tina OG Espen reiser på torsdag til stavanger hvordan gikk det på skolen i dag da klem fra tante Bente

    SvarSlett

Hva føler du nå?