fredag 9. juli 2010

Sommerferie I

Herlige København, kunne jeg ikke bare flyttet dit med en gang?

Jeg er forelska, i København, i Christianshavn og i Lagkagehuset. Årsaken til dette skjebnesvangre møtet er Independence III. Jeg og Signe reiste ned tidlig for å hjelpe Nicolai med arbeidet på båten. (Signe jobbet masse, jeg jobbet litt, noe som er helt vanlig.) Reisen ned tok 46 timer. Det var 46 timer i bil, tog og buss. Mesteparten om natten i mindre behagelige stillinger, som gjorde det umulig å sove. Når jeg da møtte Lagkagehuset som første stopp i København var jeg solgt. Croissant og kaffe kl. 07.00 når man har vært våken hele natten, jeg kan ikke beskrive det. Etter noe søvn fikk vi jo også sjansen til å utforske andre deler av Kongens by. For eksempel var jeg på sykkelsightseeing med Nicolai gjennom Christiania.

2 kommentarer:

  1. ja flott skrevet ønsker deg en flott helg
    klem fra tante Bente

    SvarSlett
  2. det var fint skrevet ønsker deg en flott helg hilsen tante Bente

    SvarSlett

Hva føler du nå?