søndag 25. juli 2010

Kirkenes

Landa i Kirkenes i går, det var mildt sagt betryggende. Ikke fordi at jeg var så glad for å komme hjem, men det jævla Widerøe-flyet hadde jo nesten ikke luft i hjulene. Trodde min siste time var kommet da vi landa i Sørkjosen. Jeezuz. Som om ikke jeg hadde nerver nok fra før.

På fredag var det frivilligfest med Buktafestivalen. 10 kr halvliteren, ja takk. Det ble selvsagt seint, men det var bra, jeg lover. Desverre resulterte det i at det var en særdeles trøtt og sulten Hilde som landet på Høybuktmoen. Det fornuftige å gjøre ville jo vært å legge seg. Så jeg satte på kaffen og ringte ei venninne. Kaffe altså, jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten.

Siden jeg ikke var trøtt lenger, men rusa på koffein, dro jeg og Eirik på hytta. Mamma og pappa hadde selvsagt planlagt krabbefest med sine venner, noe som ble tatt veldig godt i mot! Kongekrabbe er det beste som fins, etter kaffe.

Desverre er jeg bare 22 og ikke interessert i å prate om vennene mine med foreldrene deres, så jeg stakk til byen. Som alltid var det bare å ta turen innom Robertsen Residence, for øl og dårlige youtube-videoer. Some things never change. Festa der hele natta.

Nå virker ikke death by plane i Sørkjosen så ille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva føler du nå?