torsdag 29. juli 2010

Nostalgisk

Jeg var på kino i dag og så denne filmen:


Ja, den handla om håret til Sandra Bullock, men var ikke så teit som jeg hadde forventet. Oscaren hun fikk skulle derimot gått til Jae Head som spilte sønnen hennes.

Det finnes egentlig ingen god grunn til å blogge om den filmen med mindre jeg skal analysere den dypere, og det kommer jeg ikke til å gjøre. Se den selv.

Grunnen til dette innlegget er at i dag på kinoen så kjøpte jeg godteri. Enten har Love Hearts rippa Dubble Dip eller så er det omvendt. Poenget er at det var nostalgisk. Å være 8 år og kjøpe godteri på Myra-kiosken mens den ennå var i den lille sjappa og ikke den store, og jeg hadde 50 kr som skulle vare hele uka. (Faktisk er jeg i den situasjonen ganske ofte.)
Og det er bare 3 smaker, ikke 4.

1 kommentar:

Hva føler du nå?