lørdag 5. juni 2010

To whom it may consern

Hva skjer?

Fortell meg noe nytt.

3 kommentarer:

  1. Dette er nok helt nytt for deg:
    Jeg gråt i sted av en NRKdokumentar om Eurovision. Han ene ble så glad da alt fungerte som det skulle, og da ble jeg så rørt at tårene kom. Nok et tegn på at studenttilværelsen ødelegger den delen av hjernen som har med følelser å gjøre.

    SvarSlett
  2. Har du bare NRK Isalill? Det gikk jo to gode filmer på tv i går. Du kunne grått av Idi Amin i stedet, det ville vært verdt det.

    SvarSlett
  3. Ja, jeg har faktisk bare NRK1, 2 og 3. Kjempemessig. Jeg så Entrapment med Zeta-Jones og Sean Connery. Den var overraskende dårlig og irriterende. Jeg har aldri lagt merke til Connerys stemme før, og frøken Zeta-Jonas gjorde en relativt dårlig jobb.

    SvarSlett

Hva føler du nå?