mandag 15. mars 2010

Om trening

Nei, ikke tips og triks for å komme i form i en fei, men mitt syn på trening.
Saken er at jeg har begynt å trene på treningsstudio. Ikke fordi jeg hadde spesielt lyst, men fordi jeg følte at jeg burde. Kanskje ikke verdens beste utgangspunkt, men det fikk meg i hvert fall ut døra. Nå, etter 4 timer med henholdsvis BOSU-trening og yoga er jeg hekta. Jeg sjekker ukeplanen til Kraft hver dag på jobb og når jeg kommer hjem, for å se om jeg kan melde meg på en time. Desverre, eller heldigvis, er det som oftest fullt når jeg faktisk har tid. Hvis ikke hadde jeg trent hele tiden!

Hva er det som har skjedd med meg? Jeg har alltid hatet trening! Å løfte vekter, hoppe opp og ned, ta push-ups og sit-ups og knebøy har ALDRI appellert til meg. Nå gjør jeg det fullt frivillig og gjerne hver dag hvis det hadde vært mulig. Jeg har til og med lyst til å gå på ski!
meg! Skaff meg et par ski, takk.

1 kommentar:

  1. ja du er veldig flink ja vet ikke jeg klem fra tante Bente

    SvarSlett

Hva føler du nå?