lørdag 9. januar 2010

Jeg vil ut å seile

 
Posted by Picasa


Jeg leser om Egil og Øyvind som seiler nede i sør-øst Asia og kan ikke annet enn å bli skrekkelig misunnelig. Det er knapt en måned siden jeg kom hjem fra min lange seiltur, men likevel kribler det i hele kroppen når jeg leser om deres tur. Samtidig blir jeg også grønn av sjalusi fordi de er på tur og jeg jobber på Expert. (Expert er en fin arbeidsplass, men det er ingen skute.) Slik jeg ser det nå har jeg en liten mulighet til å få seilt nå i vinter. Får jeg ikke det blir det ikke seiling før til sommeren. Det er for lenge til!

Kjære Egil og Øyvind, jeg blir gjerne med på tur. Er vant til å bo på båt med gutter og kommer til å gli rett inn. Sover gjerne på dørken, eller på dekk. Kan styre båt og koke pasta. Klager aldri på maten. Venter å høre fra dere, takk!

Følg deres blog forresten: http://pessblaut.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva føler du nå?