torsdag 12. november 2009

Tilbake i Russland

Jeg har jetlag. Ikke bare litt, men noe helt ekstremt. Haaper formen kommer tilbake foer vi begynner aa seile...

Det gikk ikke opp for meg foer vi landet i Kamchatka, hvor lei jeg er av hele plassen. Det begynner aa gnage skikkelig at vi fortsatt er her, og jeg vil helst bare komme meg av gaarde. Heldigvis ser det ut til at ting faktisk kommer til aa gaa etter planen denne gangen. Kanskje vi er paa vei allerede paa soendag. Japan for faen, der vil jeg vaere!

Ellers er det rart aa vaere tilbake. Saerlig uten Eirik og Ann-Elin, som har reist hjem. Eller Ann-Elin er paa Cuba, ikke hjemme. Respekt :) Jeg og Lise har vaert byen rundt i dag. Petropavlovsk-Kamchatskiy er full av butikker med et snevert utvalg i dameklaer. Jeg ler hver gang jeg gaar inn i en klesbutikk, og klarer derfor ikke aa la vaere.

Naa skal jeg spise pizza, og saa blir det forhaapentligvis filmkveld i kveld. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva føler du nå?