lørdag 8. august 2009

Snart avreise

Nå er det bare noen dager igjen til jeg forlater hjemlandet og vender snuten mot fjernere strøk, nærmere bestemt Kodiak, Alaska. Jeg snakket nettopp med Jarle på telefon, og det viste seg at alt selvsagt ikke var 100% på stell for min del. Ikke at det er min skyld, jeg ante ikke at jeg trengte vaksinekort. Får håpe helsestasjonen klarer å fikse det på mandag, hvis ikke blir det vanskelig. Min filosofi er at det ordner seg, så jeg er ikke stressa, ennå.

Kjøpte meg ny bukse i dag. Nå sitter jeg og angrer på at jeg ikke tenkte på det tidligere og kjøpte meg ordentlige seiltekniske klær. Jeg tror jeg overlever likevel. Om jeg overleve reisefebern er en annen sak. Seriøst, jeg har feber.

Nå skal jeg pakke, pakke, pakke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva føler du nå?