onsdag 12. august 2009

Ser man det...

Alt gikk til helvette.

Jeg sitter i Frankfurt og lurer paa om jeg kanskje kommer meg med et fly til Fairbanks i morgen. Det er som aa ville reise til Oslo, men ende opp i Alta. Maatte kjoepe ny billett til Kodiak og hotell her Frankfurt. Jeg er ikke rik, men kanskje det gaar akkurat.

Tingen er at jeg ikke slapp inn i USA uten bevis paa at jeg skulle dra igjen. Naa har jeg fiksa det saa det er bare aa haape at de godtar kontrakten som bevis nok. Jarle er i hvertfall i Kodiak naa. Jeg maa dra til flyplassen for aa lete etter baggasjen hans, tror jeg gjoer det i dag, har sikkert daarlig tid i morgen. Jaevla flyplass, jeg hater den!

Jeg maa klage litt naa, det trengs, jeg er sint og har ingen aa ta det ut paa.
Det virker ikke som om livet smiler til meg for oeyeblikket. Allerede i Oslo begynte ting aa gaa galt. Paa flytoget ble jeg antastet av en rumener som ville ha veska mi, noe som resulterte i at jeg hadde enda flere grunner til ikke aa faa sove. Jeg fikk muligens bare 3 timer paa oeyet foer jeg dro til flyplassen. Av mat har jeg faatt i meg nesten ingenting. En baguett paa morgenen i gaar og en paa flyplassen i Frankfurt. Den klarte jeg foroevrig ikke aa spise opp foer jeg var innstalert paa hotellrommet. Naa har jeg spist en liten frokost siden matlysten har forsvunnet helt. Soevn har jeg heller ikke faatt mye av i natt. Hver gang jeg begynte aa tenke paa alt jeg var gjennom paa dagen knoet det seg i magen og jeg ble kjempestressa. Det blir jeg for saa vidt ennaa, men naa skal jeg jo ikke sove.

Kanskje kommer jeg meg noen vei i morgen, det vil tiden vise. Naa har jeg i hvert fall skaffet all dokumentasjon de har bedt om.

2 kommentarer:

  1. Du får legge bak deg som har skjedd og se fremover. I morgen reiser du til Fairbanks og Kodiak. Skulle ønske det var meg..

    P.

    SvarSlett
  2. Opp med humøret! Du kommer deg til Alaska når du har bevis for at du skal seile ut av USA. De slapp tross alt berserkeren Jarle gjennom uten returbillett ;)

    SvarSlett

Hva føler du nå?