fredag 2. november 2007

#1

Jeg tenkte jeg skulle begynne å skrive dagbok om livet på Fosen. At det vil være mye enklere å huske dette året hvis jeg har skrevet ned de store hendelsene. Siden jeg husker det er det jo like greit å oppsummere hva vi har gjort denne uka.
Egentlig har det ikke vært noe veldig spennende. Uka har gått veldig fort, noe som kan ha sammenheng med at jeg har sittet inne på skolen siden søndag. På lørdag jobbet jeg for S. Moen Radio og TV Service, han har nå rene butikkhyller og jeg tjente 300 kr til Operasjon Dagsverk. Også var det lærerfest i tillegg. Det var veldig gøy å se lærerne våre fra en veldig annen side. Spesielt siden de hadde det morsomt på både deres egen, elevenes og skolens bekostning. Jeg lurer på hvordan det kommer til å bli på neste fest. Vi dro et par stk ut og drakk øl litt senere, men det var ikke godt og jeg gikk hjem tidlig.
Valgfag på mandag, strikket ferdig et par sokker. Veldig gøy! Lisa har holdt foredrag på Vasamuseet denne uka, om Gøtheborg og hennes personlige opplevelse fra ekspedisjonen til Kina. I den anledningen ”prøvde hun ut” foredraget sitt på meg, Klara, Ida og Turid. Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke er bekymret for henne i det hele tatt. Hun har nok klart seg helt fint og fått masse skryt etterpå.
Det jeg var litt bekymret for derimot var at jeg var nødt til å stå opp alene noen dager. Det hele løste seg på tirsdag da, da jeg fant ut at jeg skulle arrangere overnattingsfest på rommet mitt. Sara, Peter og Liv skulle sove med meg til Lisa kom tilbake. Peter og Sara kom og vi har hatt en hyggelig overnattingsfest til i dag. Livs unnskyldning er at hun alltid legger seg så sent. Det tror jeg ingenting på, så jeg kommer til å ta hevn for hennes tomme løfter. I dag er det slutt på festen dessverre, de fleste på segling skal sove i naustet på Uddu, for å ro opp Skårungen kl 04.48 i morgen tidlig. Planen er å få tatt henne opp i løpet av morgendagen, men dessverre har ikke værgudene villet koordinere flo og fjære med skoleruten vår, så vi må nok bare finne oss i å stå grytidlig opp i morgen! Det skal bli godt da, siden vi har vært inne på skolen hele uka nesten. Jeg gleder meg masse.
I helga skal jeg til Trondheim! Julian dro til Oslo i dag. Den heldige gutten skal på konsert med en sine yndlingsartister, Brad etter eller annet. Jeg skal bare være med Tanja, men det er mer enn godt nok for meg siden det går så lang tid mellom hver gang jeg for se de gamle vennene mine. Jeg har jo så mye å fortelle henne!

Jeg har forresten blitt medlem av Ungdom Mot EU. Det er ganske kult da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva føler du nå?